Rustdag in beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Rustdag in beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Rustdag in beaune

Door: jeannette en Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

28 Juni 2014 | Frankrijk, Beaune

Vandaag rustdag en inderdaad ook zowat niets gedaan, een wasje gedraaid wat gewandeld in het stadje, lekker ontbijt gekocht bij de leuke dat in het restaurant met haar korte maar bijzondere kanten jurk.... Het weer was vandaag overdag redelijk, ja we zijn zelfs naar leclerc gewandeld, toch 20 min heen en weer terug
Thuisgekomen begon het wat te waaien. Gelukkig hebben we maanden gezocht naar de optimale lichtgewicht tent waar we ook in konden staan. Dat we iets bijzonders gekocht hadden bleek wel uit de collega europafietsers die een warme belangstelling bleken te hebben voor ons tentje. Zoals reeds gezegd hadden we lang gezocht. De keuze die we gamaakt hadden bleek niet verkeerd, deze namiddag en avond werd het zeeeer slecht weer, veel windstoten en hagelbuien,eerst met hagelsteentjes zo groot als knikkers, later zo groot als eieren. Geen centje pijn voor ons tentje dit itt. Tot de mooie caravans en auto's ....
Deze avond op tijd naar bed gegaan immers de volgende dag zou het in de ochtend droog blijven en vanaf de middag wederom zeer slecht weer.