Villegusien - beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Villegusien - beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Villegusien - beaune

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

27 Juni 2014 | Frankrijk, Beaune

Zoals ik gisteren schreef was het vanmorgen bij vertrek nog niet duidelijk hoe ver we zouden gaan fietsen.
De tocht liep langs kanalen en rivieren, bijzonder is dat er in de kanalen elke 500meter een sluis gebouwd is...en dat zo ongeveer in een kanaal van 40 kilometer.
De tocht verliep wel erg voorspoedig zo rond de middag hadden we ruim 70 kilometer op de teller staan. Na een kop koffie met gebak genuttigd te hebben besloten om door te fietsen naar Beaune volgens de schrijver nog ongeveer 70 - 80 kilometer.
Na de koffie tot 3 uur doorgefietst, gelunched langs de weg in het gras en weer door. Rond half 5 waren we op bestemming, camping les cent vignes.
Vandaag 137 kilometer gefietst en 7 uren en 53 minuten in het zadel gezeten.
Gelukkig morgen een rustdag

• 28 Juni 2014 - 18:26

Peter En Tineke:

Ha super fietsers

Wat een mooie tocht maken jullie.Knap hoor.Heel leuk om de verslagen te lezen(de eerste paar dagen lukte dat niet)mar nu kunnen we het allemaal heel goed volgen. Wij zitten op dit moment voetballen te kijken Brazilië /Chili .Zien jullie ook iets van de wedstrijden?we blijven jullie volgen.Heel veel succes en vooral ook veel plezier.

Fiets ze Gr. Peter en tineke

• 28 Juni 2014 - 18:37

Deidre:

Goed bezigggg

• 29 Juni 2014 - 09:40

Lieve:

Wow dat is ver! Ik moest wel lachen hoor, om het verhaal van gisteren met de Zwitser. Succes vandaag!

Xxx

• 29 Juni 2014 - 21:31

De Buurtjes:

Echt leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven! Geweldig om te lezen dat er zoveel waterbouwkundige kunstwerken zijn. Geniet nog van jullie tocht