Van Beaune naar Cluny (what else) - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van Beaune naar Cluny (what else) - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van Beaune naar Cluny (what else)

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

29 Juni 2014 | Frankrijk, Cluny

Vanmorgen om 6 uur opgestaan en om 10 voor 7 op de fiets, om half een kwamen we aan op camping vital, helaas was de camping niet zo vitaal meer.
Vandaag dansend de bergen over trachten te gaan, maar dat hield ik telkens maar even vol. Telkens moest ik het bekopen met een inzinking, ik was al geen vriend van mart smeets tijdens de tour want daar komt bovenstaande uitdrukking vandaan. Ik ga weer gewoon luisteren naar de brt tijdens de tour, immers daar is het gewoon dat de poep zeer doet na enkele bergen op gefietst te hebben, dat is keikard de waarheid
Vandaag in totaal gekomen op 958 km. Morgen gaan we de magische grens over van de 1000
Vandaag vooral de wijnroute de cote beaune gereden. Prachtige route. En uiteraard veel stormschade in de natuur onderweg weer vele fietsers richting nice en barcelona tegen gekomen of vice versa. In de avond lekker uit gegeten en in de kroeg naar een zeer slecht spelend ned. Gekeken gelukkig wel gewonnen