Van Saint Mihiel naar Andelot - Reisverslag uit Andelot-Blancheville, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van Saint Mihiel naar Andelot - Reisverslag uit Andelot-Blancheville, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van Saint Mihiel naar Andelot

Door: jeannette en Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

25 Juni 2014 | Frankrijk, Andelot-Blancheville

Vandaag stond er een marathon etappe op het programma.
Vandaar vanmorgen om 6 uur opgestaan, uiteraard kopje koffie en een stokbroodje. Zo rond half 8 weer alles ingepakt en aangefietst. De route liep via het maasdal, bijna langs het geboortehuis ban Jeanne d'Arc, maar dat zou een nog langere tocht vragen... onderweg veel roofvogels, herten en vossen gezien. Toevsllig ook weer de europafietsers uit het gooi tegen gekomen. Lunchen deden we onder eenckersenboom.
vandaag soms zonneschijn en soms bewolkt. Dit was voor ons perfect weer. onderweg in een wegrestaurant koffie gedronken, was zo ongeveer het enige etablisement wat nog open was.
uiteindelijk waren we rond half5 op de camping waar we zojuist lekker gegeten hebben en zometeen naar voetbal gaan kijken.
De camping heeft nederlandse beheerders, aardige mensen de camping heet du moulin.
Al met al hebben we een tocht gefietst op mooi glooiend terrein van 145 kilometer., bllek dan ook 15 kilometer verder dan we vooraf ingeschat hadden.
Morgen doen we rustig aan, zo rond de 90 km. Is de planning.

• 26 Juni 2014 - 19:46

Deidre:

Jeetje bizar ver! Wel foto's maken he, tussendoor!

• 26 Juni 2014 - 22:03

Elise:

Goeiendag zeg 145km...hoe'st met je billen?
    Helpt de fietstzalf een beetje ? Dan kunnen we h'm in productie nemen,ha,ha