Op naar avignon - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Op naar avignon - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Op naar avignon

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

05 Juli 2014 | Frankrijk, Avignon

Vanmorgen in alle rust ingepakt in onze luxe bungalow.
Op ons gemak richting avignon gereden, bleek nog 32 kilometer te zijn. Rond 11.30 waren we op de camping op het eiland voor avignon, camping bagatelle. Verder vanmiddag op terrasjes gezeten in de stad genietend van de straatmuzikanten en de voorstellingen.
Ook vanmiddag besloten, en geregeld, dat we met de trein verder reizen naar nice, morgen vroeg vertrekken we van avignon via marceille naar nice. Immers 1500 strak gereden kilometers nemen ze ons niet meer af.
Morgen mogelijk meer, wie weet een verslag van een mooie treinreis

• 06 Juli 2014 - 10:15

Deidre:

Super! Doel Avignon gehaald! Ik ben heel trots op jullie xx geniet van de trein

• 06 Juli 2014 - 20:37

Sandra En Leona:

Wat geweldig van jullie. Super goed zeg. Petje af. Wij doen het niet naa. Geniet nog verder van julie mooie vakante. Groetjes. X