Van cleylard naar chandolas - Reisverslag uit Chandolas, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van cleylard naar chandolas - Reisverslag uit Chandolas, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van cleylard naar chandolas

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

03 Juli 2014 | Frankrijk, Chandolas

Vandaag 91 kilometer op het smalle zadel gezeten. Het zitvlak voelde vandaag niet verkeerd, wat niet altijd het geval is. Wat ik wel weet is dat een perfect passende wielrenbroek van essentieel belang is, mijn tweede broek was inmiddels van mindere kwaliteit geworden, deze ook maar 1 keer aangehad.
Maar wat maakt het uit, vandaag zijn we in de ardeche aanbeland.
Vanmorgen gestart met een wel heel heftige klim van col de mezilhac, 1119 meter hoog, al met al was de klim 21 kilometer.
Op de top kwamen we de dames uit rotterdam weer tegen, samen koffie gedronken en de afdaling ingezet. Wat kan afdalen toch lekker relaxt zijn, tenminste als deze niet al te steil is, dus zoals vandaag.
Via val des bains naar aubenas daarna geeindigd op een camping in de buurt van chandolas. Camping rank davine had 5 sterren, 6 zwembaden, enz enz. Te veel voor ons, maar ja je moet iets als je wilt slapen...