Van contrieux naar cheylard - Reisverslag uit Le Cheylard, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van contrieux naar cheylard - Reisverslag uit Le Cheylard, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van contrieux naar cheylard

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

02 Juli 2014 | Frankrijk, Le Cheylard

Zojuist een heerlijke pizza fruit de mer naar binnen gewerkt met een heerlijk verfrissende pint erbij en jeanenette met uiteraard de glaasjes rode wijn. We zitten op een prachtige kleine camping aan een snel stromend riviertje. Hier zouden we wel willen blijven. Helaas de camping is niet te koop. Gelukkig maar want de kids kunnen ons nog niet missen.... Soms.
Vandaag net als gisteren regelmatig samen gefietst met een moeder en dochter uit rotterdam. Ondanks dat ze wat sneller fietsten kwamen we steeds voor te liggen, dit daar ze geen garmin oid. Hadden en alleen de papieren routebeschrijving en dan verdwaal je nogal eens. De planning was 80 kilometer met 1 berg of 100kilometer maar dan met 2 bergen.
De eerste 80 met grote klim gingen voorspoedig, dus maar effe doorgefietst met nog een berg die achteraf wel meeviel. In totaal vandaag 104 km gefietst mooie dag geweest.

Zonder dat je er erg in hebt gaan we al richting Avignon, we hebben immers in totaal reeds 1252 lyon afgelegd.
Zometeen nog een creme brule en een pintje of wijntje en dan zit de dag er bijna op.
Morgen starten we met een klim richting de 1200 meter. Een hele klus met de fiets en de bepakking. We hebben er zin in

• 03 Juli 2014 - 07:37

Léon:

Mooi wat kilometers in de beentjes……
    En een lekker pizza erin gaat goed komen.
    Nu begint het hier ook lekker zomers te worden.
    vandaag ook 27 graden dus kunnen wij ook een beetje
    bruin worden zonder naar viva la Frans te moeten fietsen…..
    Respect en een goede reis succes zaterdag 22uur(Hup Holland Hup)

Gr. uit het zonnige brabant

• 03 Juli 2014 - 08:55

Deidre:

Google zegt dat jullie al een heel eind zijn :)! Fiets ze vandaag!

• 04 Juli 2014 - 21:01

Geert:

Knappe prestatie!! Al veel mooie lavendelvelden gezien? Zo te lezen is het over de route du soleil toch wat korter en ook wat vlakker. Misschien een stukje over de vluchtstrook dan zijn jullie er zo. Veel plezier en succes met de laatste loodjes..

• 05 Juli 2014 - 16:27

Lieve:

Wat schrijven jullie leuk, knap hoor dat jullie al zo ver zijn!
    Niet vergeten voetbal te kijken vanavond! Fiets ze nog!