Van chatillon d'azergues naar condrieux - Reisverslag uit Condrieu, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van chatillon d'azergues naar condrieux - Reisverslag uit Condrieu, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van chatillon d'azergues naar condrieux

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

01 Juli 2014 | Frankrijk, Condrieu

Vanmorgen in de b en b verwent met een uitstekend ontbijt, natuurlijk niet zoals bij vaderdag op bed maar het kwam in de buurt.

Tot nu toe was klimmen meer zoals op de europalaan in son of door de tunnel zoals vroeger midden in son. Ja het echte werk begint vandaag. De poep goed ingesmeerd met de wonderzalf made by ons jeannette.
Onderweg veel fruitbomen tegengekomen, helaas waren de peren, pruimen, perzikken en appels nog niet rijp... Alleen de kersen, die hebben we dan ook voldoende gejat, hopelijk mist de fruitboer dat pondje niet. En kunnen we natuurlijk met goed fatsoen gaan biechten, kerkjes genoeg onderweg.
Vandaag gingen we met een ruime bocht om lyon heen.
Dit door de bergen zodat we een mooi zicht hadden op de stad.