Van andelot naar Villegusien - Reisverslag uit Villegusien-le-Lac, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu Van andelot naar Villegusien - Reisverslag uit Villegusien-le-Lac, Frankrijk van Jos en Jeannette - WaarBenJij.nu

Van andelot naar Villegusien

Door: Jeannette en jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jeannette

26 Juni 2014 | Frankrijk, Villegusien-le-Lac

Volgens Paul Benjaminse, schrijver van de tocht " onbegrenst fietsen". Is de etappe van vandaag relatief eenvoudig..... Het is maar hoe je het bekeek.
De eerste 10 kilometer bleek een deel van de tocht te zijn waar we 2,5uren over gedaan hebben. Erg stijl, stukken waar je niet kon fietsen, soms door een droge rivierbedding met veel rotsen.
De mooie omgeving maakte veel goed. De rest van de dag ontspannen gefietst met langs kanalen en rivieren.
Bij de lunch met een zwitser in gesprek geraakt, hij vond het zo geweldig wat wij deden dat hij de melk en frisdrank voor zijn rekening wilde nemen. Later bleek de swiss- man wel erg rechtse ideeen te hebben en waren we blij dat hij weer verder trok.
Uiteindelijk stopte de teller bij 78,7 kilometer, max 49,1.
Op de camping du lac nog effe gezwommen, lekker gekookt en op tijd naar bed.
Morgen wacht ons volgens de reisgids een tocht waar 2campings mogelijk zijn 1 op 75 en 1 op 150 kilometer..... Afhankelijk van hoe het loopt maken we onderweg de keuze